10 Aralık 2008 Çarşamba

[2008] Aysun Gültekin - Trt Arsiv Serisi

[2008] Aysun Gültekin - Trt Arsiv Serisi

Aysun Gültekin - Arpa Oraga Geldi.mp3
Aysun Gültekin - Baba Bu Gün Dalda Yeri.mp3
Aysun Gültekin - Bala Sarhos (Uh).mp3
Aysun Gültekin - Cerrevin Kulpu Burma.mp3
Aysun Gültekin - Cicekden Harman Olmaz.mp3
Aysun Gültekin - Geceler Zar Geceler.mp3
Aysun Gültekin - Hey Agalar Hangi Derde Yanayim.mp3
Aysun Gültekin - Keklik Gibi Kanadimi Süzmedim.mp3
Aysun Gültekin - Kirmizi Gül Demet Demet.mp3
Aysun Gültekin - Mektup Yazdim Yare Almadi.mp3
Aysun Gültekin - Sira Sira Gelen Mektep Usagi (Uh).mp3
Aysun Gültekin - Tanridan Diledim Bu Kadar Dilek.mp3
Aysun Gültekin - Tasa Verdim Yanimi.mp3
Aysun Gültekin - Vardim Yarin Bahcesine.mp3
Aysun Gültekin - Yavrum Bu Gün Yaradan Var (Uh).mp3

1 yorum: